Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/autobalt/domains/autobaltva.lt/public_html/modules/News/News.module.php on line 91

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/autobalt/domains/autobaltva.lt/public_html/modules/News/News.module.php:91) in /home/autobalt/domains/autobaltva.lt/public_html/index.php on line 168

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/autobalt/domains/autobaltva.lt/public_html/modules/News/News.module.php:91) in /home/autobalt/domains/autobaltva.lt/public_html/index.php on line 169

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/autobalt/domains/autobaltva.lt/public_html/modules/News/News.module.php:91) in /home/autobalt/domains/autobaltva.lt/public_html/index.php on line 170

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/autobalt/domains/autobaltva.lt/public_html/modules/News/News.module.php:91) in /home/autobalt/domains/autobaltva.lt/public_html/index.php on line 171

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/autobalt/domains/autobaltva.lt/public_html/modules/News/News.module.php:91) in /home/autobalt/domains/autobaltva.lt/public_html/index.php on line 172

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/autobalt/domains/autobaltva.lt/public_html/modules/News/News.module.php:91) in /home/autobalt/domains/autobaltva.lt/public_html/index.php on line 286
Patikima važiuoklės, stabdžių, amortizatorių patikra patikros stendu servise | autobaltva.lt

Važiuoklės patikra

Automobilio važiuoklės patikros metu, kompiuteriniais įrengimais patikrinami:

  • amortizatorių darbo efektyvumas;
  • ratų darbinių stabdžių efektyvumas;
  • stabdymo jėga;
  • stabdymo vienoje ašyje vienodumas;
  • stabdžių diskų ovalumas;
  • stovėjimo  stabdžio darbo efektyvumas bei stabdymo vienoje ašyje vienodumas.

Apžiūros ant keltuvo metu vizualiai patikrinama:

  • vairo traukių ir traukių antgalių stovis (laisvumas ir guminių apsaugų būklė);
  • pakabos atraminių šarnyrų stovis (laisvumas ir guminių apsaugų būklė);
  • pusašių šarnyrų (granatų) vidinių ir išorinių guminių apsaugų būklė;
  • pakabos svirčių  ir tiltų tvirtinimo guminių įvorių stovis (išsidėvėjimas, įtrūkimai);
  • stabilizatoriaus traukių, jų tvirtinimo įvorių bei guminių apsaugų būklė;
  • stabdžių žarnelių stovis (suskeldėjimas, mechaniniai pažeidimai, skysčio pratekėjimas);
  • matomų stabdžių, kuro vamzdelių stovis (skysčio pratekėjimas ir mechaniniai pažeidimai);
  • tepalų bei techninių skysčių akivaizdūs nesandarumai;
  • duslintuvo sandarumo ir pakabinimo gumų stovis.

Kas yra ratų geometrija?


Ratų suvedimasRatų geometrija - labai svarbus parametras bet kokiam automobiliui. Tikslus ratų geometrijos sureguliavimas užtikrina saugų ir stabilų automobilio valdymą ir apsaugo nuo greito padangų susidėvėjimo. Dėl ašių įstrižumo ir neteisingai stovinčių ant kelio ratų, galima gauti padangų dilimo ir susibangavimo efektą, padidėjusias kuro sąnaudas ir neigiamą efektą  automobilio važiuoklei. Vairuoti tokį automobilį ne tik nesaugu ir pavojinga, bet  jaučiamas padidintas nuovargis ir įtampa. Automobilis po ratų suvedimo - išvirtimo sureguliavimo stabiliau laikysis ant kelio, bus teisinga judėjimo trajektorija, automobilį bus nesunku suvaldyti jam slystant. Tai ypač svarbu rudens - žiemos sezonu. Jūs busite maloniai nustebę, kai po varginančio, nepatogaus vairavimo, sėsite prie automobilio vairo, kuriame sureguliuota ratų geometrija ir patirsite tikrą vairavimo malonumą.

Kada  reikia tikrinti ratų  geometriją (ratų suvedimą – išvirtimą)?

  • Kas 20-25 tūkst. km ridos;
  • Atlikus  važiuoklės  remonto  darbus;
  • Pastebėjus  netolygų  padangų protektoriaus  nusidėvėjimą;
  • Pajutus vairo traukimą į šoną važiuojant lygiu  keliu;
  • Stabdymo metu automobilis slysta šonu arba apsisuka esant slidžiai kelio dangai;
  • Išsukus pilnai vairą ir pastebėjus blogą vairo grįžimą į pradinę, tiesią padėtį;
  • Atlikus kėbulo remonto darbus.

Bosch diagnostinės įrangos pagalba testuojame bei remontuojame:

  • benzininių bei dyzelinių variklių kuro sistemas;
  • elektros instaliaciją;
  • stabdžių antiblokavimo sistemas (ABS);
  • oro pagalves (SRS);
  • klimato kontroles;
  • imobilaizerius;
  • prietaisų skydelius;
  • kruizo kontroles;
  • navigacijos, parkavimo, ASR, TCS, ESP ir kitas elektronines automobilio kontrolės sistemas;
  • daviklių parametrų duomenų nuskaitymą;
  • daviklių keitimą;
  • elektros instaliacijas;
  • starterių generatorius;
  • selespeed tipo greičio dėžes (Alfa Romeo/Fiat).

Ratų balansavimas

Ratų montavimas ir balansavimasNe viena automobilio dalis nereikalauja tokio kruopštaus dėmesio,priežiūros ir atidumo, kaip padangos. Todėl, kad padangos užtikrina automobiliui tvirtą ir tamprų sukibimą su kelio danga. Nuo padangų būklės labai priklauso automobilio vairuotojo ir keleivių saugumas. Vis didesnę svarbą, bėgant laikui, įgauna padangų permontavimo paslauga, kuri atliekama kokybiška įranga, o vykdomos manipuliacijos - patikimos ir atliekamos operatyviai. Šiandieną kokybiškas ir techniškai nepriekaištingas padangų montavimas mums - tai visapusiškas požiūris į padangų keitimus. Ratų balansavimas pašalina vibracijas ir apsaugo padangas, o taip pat pakabos ir valdymo elementus nuo pirmalaikio susidevėjimo. Tinkamai subalansuotos padangos užtikrina tolygų apkrovospasiskirstymą, sumažina vibraciją ir tokiu būdu padidina vairavimo patogumą, apsaugo padangas nuo ankstyvo ir netolygaus devėjimosi.